Visur pilna automobilių remonto servisų. O ką daryti, jei jums sugedo sunkvežimis. Ne visi meistrai apsiima jų remontu, todėl jums būtina važiuoti ten, kur yra specializuotas sunkvežimių servisas. Tik ten bus atliktas kokybiškas remontas bei suteikta visa reikalinga informacija.
Pakalbėkime apie sunkvežimio ardymą, kas tikrai yra ganėtinai sudėtingas procesas. Bet koks darbas, ne tik ardymas, turi prasidėti nuo to, kad visa mašina turi būti gerai nuplauta. Mašina turi būti plaunama su aukšto slėgio srove. Kai ant mašinos nebelieka nešvarumų, mašina yra įvaroma į ardymui pritaikytas dirbtuves ir pastatoma virš remontui skirtos duobės. Po to su specialiu prietaisu yra nuimamas pakilimo stūmoklis. Ra nuimama priekaba, nes kitaip neišeis atjungti apsauginį trosą, o be jų nenuimtumėte viską laikančius kaiščius. Priekaba yra patraukiama į šoną. Dabar visi ardomi mechanizmai yra lengvai prieinami. Kitas žingsnis – kabinos atvertimas. Kai kabina nebetrukdo prieiti prie variklio, galima nuimti pavarų dėžę. Turi būti atjungta viskas: elektros laidai, vandens aušinimui , orui skirti vamzdeliai, oro filtras. Po to nuimama kardaninė pavara. Tada nuimamas radiatorius, kad būtų daug paprasčiau išimti variklį ir pavarų dėžę. Reik atsukti varžtus, kurie laiko variklį ir pavarų dėžę ir galiausiai variklis yra išimamas. Po variklio išimamas ir bakas. Jis turi būti padėtas tik ant specialaus stendo. Tada nuimamas ir kuro bakas. Po visų nusuktų vamzdelių galima galiausiai nuimti ir pačią kabiną. Labai svarbu atjungti visus elektros laidus nuo vairo kolonėlės, visus kabinos varžtus ir t. t. Kabina turi būti padėta ant specialių, taip vadinamų ožiukų. Tik sunkvežimių servisas visą šį procesą gali atlikti taip kaip pridera, nes čia reikalingas profesionalus meistras ir ilgalaikė darbo patirtis.
Galiausiai yra nuimami priekiniai ratai. Tada visas darbas nusikelia prie galinių tiltų, ten taip pat labai svarbu viska atsukti, atjungti, ir tada visi mašinos tiltai yra atskiriami nuo savo rėmų ir nuimami. Tiltai turi likti kartu. Žinoma galima išardyti ir juos, jei tik to reikia.
Jei reikia sunkvežimį surinkti, tai viskas vyksta taip pat tik atvirkštine tvarka. Tik čia bus daug sunkiau įkelti variklį ir pavarų dėžę. Mašinos kabiną bus patogiau uždėti, kai jie jau bus įkelti. Kai viskas yra surinkta, labai svarbu dar kartą viską kruopščiai patikrinti. Sureguliuoti sankabą, prieš kurios reguliavimą dar turi būti supiltas specialus skystis. Nepamirškite jo pripilti ir į vairo stiprintuvą, o po to visą sistemą nuorint. Svarbu sužiūrėti ar niekur iš sujungimų neina oras. Galiausiai sukeliamos stabdžių kaladėlės. Tada patikrinami stabdžiai. Su rankine pompa yra užpumpuojamas kuras į siurblį. Galiausiai įpilkite aušinimo skysčio.
Dar lieka keletas žingsnelių ir viskas baigta. Kaip matote, sunkvežimių servisas su šia užduotimi susidorojo labai greitai.